- אישור הטיול
אם חתמתם על טופס רישום לטיול, או שילמתם מקדמה, או הצטרפתם איתנו לטיול, אנחנו רואים בזה הסכמה מלאה שלכם ואישור מפורש שלכם לתנאים הרשומים בהמשך כמו גם לתנאים המפורטים באתר לכל טיול.
חתימה או אישור אחר כנ"ל, מהווה הרשאה מצידכם לחייב את כרטיס האשראי שלכם. באחריותכם לוודא כי קיבלתם את כל המידע מאתר החברה והמנציגים שלנו ובכל דרך אחרת.
- הרשמה ובחירת מסלול
אחרי שקראתם בעיון את תוכנית הטיול ובחרתם את המסלול המתאים לכם, עליכם למלא טופס הרשמה ולשלוח אותו אלינו עם פרטים ליצירת קשר, פרטי כרטיס אשראי וצילום הדרכון של כל אחד ואחת מהמשתתפים.
- דרכון
באחריות כל אחד מהמצטרפים למסע שייט הכולל ביקור בארצות זרות – להביא איתו דרכון בתוקף של חצי שנה לפחות מיום החזרה מהטיול ולבדוק מראש אם אתם צריכים ויזה מיוחדת כדי להיכנס לאחת ממדינות היעד או המעבר במהלך הטיול.
החברה לא תוכל לקחת אחריות כל שינוי בטיול או על נזקים הנובעים מתקלה במסמכים האישיים שלכם לפי דרישות מדינת היעד או מדינות מעבר, בגלל היעדר אישור כניסה למדינת היעד, או מדיניות זמנית של המדינה.
- כמה משתתפים יש בכל טיול שייט?
למעט שייט פרטי – יציאה למסע שייט מותנית במספר משתתפים מינימלי של 8 משתתפים – אלא אם צויין אחרת.
במקרה שהטיול לא הגיע למספר משתתפים מינימלי, נשיב לכם את מלוא הסכום ששילמתם ונהיה רשאים לבטל את הטיול.
נבהיר כי ביטול הטיול מסיבה זו אינו מזכה אתכם בפיצוי כלשהו מטעם החברה.
- שייט פרטי
מסע שייט פרטי מחייב אתכם בתשלום על השכרת כלי שייט.
מספר המשתתפים המקסימלי יהיה מותאם לגודל היאכטה ושיקולים מקצועיים אחרים של הצוות המקצועי.
- בריאות בנסיעה
על החברה חל איסור לייעץ בנושאי בריאות למשתתפים בטיולים. לכן עליכם מוטלת האחריות להתייעץ עם רופא או עם לשכת הבריאות לפחות חודש וחצי לפני הטיול, לפרט את מדינות היעד ולקבל ייעוץ מתאים לגבי חיסונים וכל עניין בריאותי אחר.
- ביטוח נסיעות
מומלץ לרכוש מראש ביטוח נסיעות מתאים כמו גם ביטוח רפואי, ביטוח מטען, כבודה, חפצים יקרי ערך, קיצור או ביטול הנסיעה, טיול אתגרי, הטסה רפואית וחילוץ וכל הרחבה ביטוחית אחרת בהתאם לאופי הטיול – באחריות המטיילים בלבד.
אנו ממליצים לרכוש ביטוחים אלה בהקדם ולאחר התייעצות עם סוכני הביטוח שלכם, כדי לוודא כיסוי ביטוחי מקיף ומתאים לאופי הטיול.
- נזק/אובדן מטען
החברה לא תהיה אחראית על נזק למטען, ציוד, כבודה, או רכוש של המטיילים.
- הפסקה או אי הגעה לטיול בעקבות פציעה או מחלה
החברה לא תהיה צד לתביעה או טענה בגין הפסקת טיול בעקבות מחלה או פציעה, או אי הגעת מטייל לטיול מכל סיבה אחרת.
- עישון
העישון אסור בחללים המשותפים לרבות כלי רכב. העישון יהיה מותר בכפוף לחוקים במדינת היעד והנחיות הצוות בכל אתר, כולל במהלך השייט.
- שינוי מסלול
מסלולי הטיול נקבעים מראש, אך עשויים להשתנות בעקבות תנאי מזג האוויר, נסיבות מיוחדות, טיסות, לוחות זמנים וכן שיקולים מקצועיים של הצוות.
החברה שואפת לדבוק במסלול המתוכנן, אך שומרת את הזכות לעשות שינויים במסלול בכפוף לשיקולים מקצועיים.
- שינוי בעקבות נסיבות חיצוניות
במידה ונאלץ לערוך שינויים בעקבות החלטות של גורמי תיירות ותעופה, נעדכן את המטיילים שנרשמו לטיול וכן נזכה או נחייב בהפרשים הרלוונטיים – אם יהיו כאלה.
- סידורי לינה וזמני צ'ק אין/אאוט
קבלת כלי שייט בדרך כלל משעה 16:00 אלא אם צויין אחרת. עזיבה עד שעה 9 בבוקר אחרי הטיול בהזדכות מול חברת צ'רטר. בכלי שייט לרוב החדרים זוגיים ולא תמיד יש מיטות בודדות.
אם תרצו להיות לבד בחדר – תצטרכו להשלים עלויות עבור מקום נוסף.
- משך הטיול
משך הטיול כולל את יום היציאה ויום החזרה לנקודת ההתחלה של המסלול והוא נקבע במקרים מסוימים גם לפי זמני חברות התעופה – אלא אם צויין אחרת בתוכנית הטיול.
- תשלומים ומחירים – כמה עולה טיול שייט?
מחיר הטיול משתנה בהתאם לאופי הטיול, נקודת היציאה לטיול (בין אם המסלול מתחיל בארץ או בחו"ל), סוג היעדים, האלמנטים הנכללים במסע (למשל עם או בלי קייטרינג) ועוד.
במקרים מסוימים המטיילים נדרשים לתשלום מיסים מקומיים וכן שינויים במחיר הצפוי בהתאם להתייקרות במדינות היעד – מומלץ לקחת זאת בחשבון ולהיערך מראש לאפשרות זו – אלא אם צוין אחרת.
- שינויים במחיר המסע
המחירים נקובים בדולרים או יורו לפי מדינות היעד. המטיילים כפופים לשינוי מחיר מטעם נמלים וחברות תעופה, תשלומי אשרה, מיסים והיטלים של מדינות היעד או גופים אחרים, שאינם תלויים בנו.
- שינוי בשערי חליפין
במידה ויחולו שינויים העולים על 2% בשערי החליפין, תקבלו מאיתנו הודעה בשבועות שלפני הטיול והמחירים יעודכנו בהתאם.
- טיסות ליעד
הטיסות ליעד במידת הצורך, יתבצעו באופן עצמאי, כולל הזמנת כרטיסי טיסה, צ'ק אין, עמידה בזמני הטיסות, ובתנאי חברת התעופה, ביטוח נסיעות, איחורים ועיכובים – אין לנו שליטה בכל אלה ולכן באחריותכם לוודא כי הכל מתנהל באופן תקין ולעדכן אותנו.
- תשלומים ומקדמות – איך ומתי משלמים?
א. אם הטיול הוזמן פחות מ 90 יום לפני מועד היציאה – ייגבה מלוא התשלום.
ב. דמי רישום לטיול 30 אחוז ממחיר הטיול, ללא אפשרות החזר, בשל התחייבות להשכרת כלי שייט.
ג. את יתרת התשלום יש להסדיר עד 90 יום לפני תחילת הטיול.
ד. מטבע ואמצעי תשלום – כפי שמפורט בטופס ההרשמה לטיול. אין אפשרות לשלם בצ'קים. ניתן לתאם איתנו אפשרויות תשלום אחרות. במקרה של החזר כספי – ההחזר ייעשה באותו אופן תשלום, אמצעי תשלום ומטבע.
- ביטולים ועלויות
א. על המטייל לוודא כי הודעת הביטול שלו נתקבלה בכתב במשרדי החברה ולקבל תיעוד בכתב על קבלתה. דמי הרישום כאמור בסעיף 19 (ב) לעיל לא יושבו בכל מקרה.
ג. כרטיסי טיסה – המשתתפים בטיול ירכשו כרטיסי טיסה באופן עצמאי לפי הצורך. דמי ביטול טיסות – בהתאם לתנאי חברת התעופה.
ד. אנחנו עושים כל שביכולתנו לארגן את הטיול מבעוד מועד, על הצד המקצועי והטוב ביותר, כולל השכרת כלי שייט, תשלום לספקים, אנשי מקצוע ועוד.
אין באפשרותנו לבטל את התשלומים ששולמו מראש ולכן, החל מ 90 יום לפני מועד הטיול – לא ניתן לבטל את העסקה או לקבל זיכוי/החזר כספי.
- הפסקת הטיול על ידי החברה
החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את הטיול עבור מטייל אחד או יותר, לפי שיקול דעתו המקצועי של הצוות, עקב מצב נפשי או בריאותי, לפי שיקול דעת החברה וללא צורך לפרט או לנמק את ההחלטה.
הוצאות הביטול והחזרה לארץ יחולו על המטיילים וכן הוצאות אחרות הנובעות ממצב זה. במקרה כזה, לא יינתן החזר של עלות הטיול או חלק ממנה.
- עיכוב/ אי רישום לטיול
החברה מפעילה שיקול דעת מקצועי על בסיס ניסיון רחב בהרכבת קבוצות מגובשות וחבריות שיכולות לפתח אווירה חיובית ונעימה לאורך כל השייט..
מניסיוננו קל לזהות מראש חיבורים שאינם מתאימים ולכן אנו שומרים לעצמנו את הזכות להרכיב קבוצה בעלת מכנה משותף, כאשר חלק מהמטיילים יתבקשו להמתין עד אשר נגבש קבוצה מתאימה לרוח הטיול.
- כוח עליון ואירועי ביטחון
באחריות המטיילים לבדוק אם קיימות התראות ביטחוניות או אחרות לאחד היעדים.
במידה ונאלץ לבטל או לשנות את הטיול בעקבות התראה ביטחונית או אחרת לאחד היעדים, החברה רואה בכך כוח עליון ותהיה פטורה מכל החזר או פיצוי כספי למטיילים.
אירועים נוספים של כוח עליון: שביתות, מזג אוויר קיצוני, אסונות טבע, משברי בריאות, הנחיות של גופים רשמיים מקומיים, סכנות וסיכונים לשלום המטיילים ועוד – כל אלה יאפשרו לחברה לערוך שינויים לרבות שינוי מהותי באופי הטיול, או במסלול, לפי שיקול דעתו הבלעדי והמוחלט של הצוות.
שינויים שנעשו מסיבות שאינן תלויות בחברה לא יחייבו את החברה באחריות והחברה לא תהיה אחראית על נזקים ישירים או עקיפים, לרבות עגמת נפש בכל דרך.
כמו כן, אין החברה מתחייבת על החזר כספי כלשהו, בפרט כספים ששולמו לצד ג'.
- טענות, תביעות, הגבלת התיישנות ותחום שיפוט
המטיילים מאשרים כי בית המשפט הוא בעל הסמכות הבלעדית והיחידה לדון בכל נושא הקשור לחברה הוא בית המשפט הרלוונטי בחיפה, ללא קשר למקום המגורים של הלקוח, או מקום האירוע, או מקום ההרשמה.
על המטילים להציג כל טענה, תלונה או תביעה כנגד החברה בתוך 30 יום מתום הטיול. כמו כן, לפי סעיף 19 לחוק ההתיישנות.
תקופת ההתיישנות מוגבלת על כל תביעה או טענה הנוגעת לטיול – עד שנתיים מהיום בו תם הטיול. לאחר מועד זה חלה התיישנות על כל טענה או תלונה לנזק הנובע מהחוזה בין המטייל לחברה, מהטיול ומכל הנובע מההתקשרות.